Google Analytics


« Google Analytics er gratis og et av verdens mest brukte digitale analyseverktøy »

Lær hvordan du kan kommer frem til gode mål og KPIer for nettsidene dine.

Dette ser vi nærmere på:

– Strategi og rammeverk for måling og rapportering
– Eksempler på mål og KPIer for ulike virksomheter


Hva bør telles som verdifull hendelser og måloppnåelse?
– Hvilke mål kan du enkelt sette opp i Google Analytics og hvilke mål må du få hjelp fra utviklere for å kunne sette opp?

– Avklaring på termer (Eks: hva er Konverteringssporing, Events, Brukere, Besøk, Sidevisninger, Fluktfrekvens m.f.)
– Kampanjesporing i Google Analytics
– Nyttige rapporter

Merk: Vi går igjennom de målene du enkelt kan sette opp i Google Analytics.Vi dekker ikke hvordan du setter opp mer tekniske mål i Google Tag Manager eller dirkete i kildekoden.

Kontakt oss om du har spørsmål eller ønsker å bestille opplæring.
Digital Heads tilbyr skreddersydde løsninger tilpasset dine behov.


Be om mer informasjon.

Kontakt oss på: kontakt@digitalheads.no, +47 906 30 811 eller benytt kontaktskjemaet vårt.

lederutviklingsprogram-ledere-digital-digital-heads-kompetanse-kurs